Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2018 20:20 - Лятото дойде - откривам сезона!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4820 Коментари: 24 Гласове:
17

Последна промяна: 22.06.2018 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не, не за Морето, макар че много скоро ще има и Море. Моят сезон, майсторският. Вече е сериозно открит - набирам скорост. Един куп неща си майсторя по къщичката.
Ще ви покажа последното си мини-творение, наредих си каменни стъпала пред портата.
Поради неизвестна за мен причина, имам влечение към работа с камък.
Преди години си наредих плочника пред входната врата, което беше едно от най-приключенските ми преживявания. 
Наредих го в един прекрасен съботен ден и си легнах супер изморена, придвижвайки се на 4 крака до леглото, но доволна и щастлива.
На сутринта в неделя се каня да си избъркам бетон да го фугирам, излизам...и що да видя, навред между каменните плочи, пясъчната ми подложка изровена, на камарки...и съответно плочите денивелирани.
Оказа се, че къртиче е вилняло цяла нощ...
Хванах се да го редя повторно. По залез слънце го фугирах и на дувара се позиционирах, да го пазя. До след 2 часа сутринта го пазих, къртичето този път не се появи, фугите успешно изсъхнаха и така, всички доволни.
В крайна сметка, научила съм се в живота си досега, че въпреки неудачите и трудностите, остават моментите, които ни усмихват. И такива моменти се помнят завинаги.
Къде ли е къртичето ми сега...знам къде е, в градината. Оставям му по 2-3 гнезда картофки, то си ги събира, за зимата, и не закача зеленчуковите ми посеви. Това е, винаги търся начин за разбирателство, мир и хармония, доколкото зависи от мен. Пък и то, разбрано къртиче се оказа, повече бели не прави.
Но стига приказки, ето новите ми стъпала.
Мисля да са с тревна фуга, ще стои красиво...

image
Ето ги на фона на плочника, с който граничат.
image
И какво имаме тук, младши инспектор! От новото ми поколение тризнаци. Още им мислим имена, не сме ги намислили....
По примера на големите котаци - инспектори, познати вам, следящите блога ми, от миналогодишни мои постинги /бел. ред. Иде реч за инспектор Тонсън и инспектор Грейсън, като последната е майка на тризнаците/, и мъникът иска да огледа работата ми и да я оцени :)). Смятам, че остана доволен. 
image
Ето и любимия ми "приключенски" плочник, през лятото го накичвам с палми и зелени растения.
image
И понеже лятото настъпи, то аз предлагам да вдигнем наздравица с пожелание за добрини и щастие и успехи и радости за всички добри хора и приятели. И ви поздравявам с една разкошна, райска песен.
image






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Здравей Веси!
22.06.2018 20:29
Лятото е красив сезон и ти много сполучливо го отбелязваш с красивите новости около теб.Ще има със сигурност много и хубави емоции покрай творческите ти усилия.Пожелавам ти успех във всичко!Наздраве и от мен Веси!Хубаво лято!
цитирай
2. krassko - Лятото е за почивка
22.06.2018 21:21
Обичам да мързелувам, а мързелуването започва от пролетта. Първо беше тениса в Австралия, после във Франция, не пропуснах и турнира в Нотингам, сега е световното по футбол, а след него тениса в Лондон и годината завършва с турнира в Ню Йорк.
Но цветятя си ги поливам всяка сутрин - тук няма мързелуване и скоро пак ще ги покажа.:)
А ти все пак си почивай по често....:)
цитирай
3. zax - Като дойда да застелеш с червена ...
22.06.2018 21:59
Като дойда да застелеш с червена пътека, че да не газя по земята претворена от човек.

;)))

.... много хубаво е станало. Бях ти предложил напролет да поканиш гости на по мотика, но като гледам... и на последния арбайтер от бизнес камАрата ще намериш занимание.
:)
цитирай
4. vesever - Еми, нека има красиви емоции за в...
22.06.2018 22:11
Еми, нека има красиви емоции за всички ни, кой както би се чувствал добре...
За мен това наистина са много удовлетворителни мигове...
Успехи и на теб в начинанията ти, весело лято и обич ти желая от сърце!
цитирай
5. planinitenabulgaria - Коментар от друг любиител на камъка:
22.06.2018 22:13
Къртичето яде само дъждовни червеи, като ги достига чрез копаене на канали в зечята и ги засмуква с острата предна маст на устата си, за да си икономиса 10 см. нов изкоп. Къртицата е хищник, тя не яде растителна храна. Къртиците не могат да станат много в една градина, защото ако се срещнат две се бят до смъртта на едната при едно единствено изключение - ако са мъжка и женска и женската е разгонена.
Животното, коета яде луковици /в т. ч и картофи и тънки корени/ е сляпото куче. Появи ле се някъде в градината става много страшно - то отнася по тунелите си под земята в склада си всичко от нея.
И още нещо - момичетата докато са млади и силни се опитват да носят тежки предмети, което в някои случаи води до неприятни последици. Внимателно с тежката работа, тя е за мъжете. При реемонт илии стоителство тежката работа е неизбежна.
цитирай
6. vesever - Краси, звучи добре. . . да си помъ...
22.06.2018 22:14
Краси, звучи добре...да си помързелувам....ами, ще опитам, на морето...макар че чакам преводи, и може и да не мине номерът...
Това лято определено няма да има много почивка, но следващото, може би, ако не възникне нещо друго...знае ли човек, може да реша да строя втора къща и тогава....дръж се, Земьо, шоп те гази / в случая шопкиня ;)))
Радвам се за цветята, аз пък чакам доматите да растат, късно ги засадих....
Спорт рядко гледам, наскоро гледах една регата, мой познат участва, световна е, в Хърватско....яко и вълнуващо изглежда...прииска ми се и на мен да участвам...

цитирай
7. vesever - Заксън, благодаря ти! Ще има ч...
22.06.2018 22:20
Заксън, благодаря ти!
Ще има червена пътека, разбира се.
Ако може домашна, автентична...ще е най-добре. Имам малък стан и ми се иска да се науча да тъка...не знам дали ще успея, само веднъж съм пробвала.
Ха де, да взема да поканя всички приятели напролет, ала нямам толкова мотики..а работа наистина има много, за целия китайски народ...и възниква още и още...и по градината, и по къщата....
Един съсед преди време ми каза: Момиче, знай, че къща се строи цял живот.
А аз му викам: О, аз планувам за 3 години да я завърша.
Прав беше човекът...не става толкова бързо, колкото ми се иска...но ще стане!

цитирай
8. lexparsy - Жена мечта си беее, всичко ти се у...
22.06.2018 22:23
Жена мечта си беее, всичко ти се удава…щом и каменна пътека редиш :-) И аз си правих моята с червен камък, та ти намерих кусури, ама нали тревичка ще има между плочите… Само ги нивелирай, че с твоите танци да не се сопнеш :-)
А къртичето не го глези много, че ще каже и на други и цялата реколта ще ти прекопаят :-)
цитирай
9. vesever - Коста, благодаря ти!Не знаех за ...
22.06.2018 22:25
Коста, благодаря ти!
Не знаех за особеностите на къртиците.
Една есен намерих картофките от 2-3 гнезда, които бях оставила, складирани на едно място в градината, пренесени грижливо...и реших, че е дело на къртичето.
Понякога виждам следи от тунели, но не го закачам, защото и то не ми вреди на посевите.
Може и сляпо куче да е било, не различавам тунелите им...
За работата, прав си, но на мен ми хареса с годините да си правя доста неща сама и се уча от опит...сега ако правя плочник, ще го направя съвършен, а в първия ми има неточности на места...
Обикновено, когато се хвърлям в "мъжки" работи, накрая доволна си казвам: Ето, две женски ръце могат да сътворят чудеса...и ми е някак удовлетворително...пък и просто се налага, за да бъде всичко добре завършено...
цитирай
10. rustam - Охо!
22.06.2018 22:26
"денивелирани"! Много професионално изказване!
Леопардово потниче, с шушлякова долница на китайски анцуг, евтини китайски чаши с мерло посред лятото... Много фешън!
Липсва само танца на "Веселата Мецанка". Ще взема да напиша един постинг интерпретация за тази културна ценност. За танца става въпрос.
цитирай
11. vesever - Лекси, точно, като поникне трева, ...
22.06.2018 22:34
Лекси, точно, като поникне трева, камъните се закрепват. Мислех дали да ги циментирам, но с трева ще е по-красиво...Имам кусури, да, тези по краищата са по-тежки от мен, да видиш каква картинка бях, намествайки ги...)))
Червен камък звучи супер. Аз скоро ще обличам зида към пътя, гладко измазан е, но от влагата не е добре, нужно е да се облече в камък, а това си е арт дейност и нямам търпение. То да се чудя, откъде да подхвана, толкова неща имам планирани...
цитирай
12. vesever - Рустаме, виното ми е подарък, от ...
22.06.2018 22:39
Рустаме, виното ми е подарък, от Перущица, домашно, никак не е лошо.
А работният ми костюм е много удобен за строителни работи, съжалявам, че не ти допада, другият път трябва да се консултирам с теб какво да обличам.
Мисля, че пропусна да критикуваш дивана ми и фотьойлите, покривките сама съм си ги шила. И цветовете на стените ми? Тонирам бял латекс с оцветители, в желаните цветове и си латексирам къщичката саморъчно.
Втория ти коментар изтривам, тъй като НЕ ПОЗВОЛЯВАМ да обиждаш приятелите ми.
Злобни хора НЕ СА ДОБРЕ ДОШЛИ в моя блог, така че внимавай, ако коментираш занапред, как ще се изказваш.
При мен не минават такива номера. Надявам се да съм ясна.
цитирай
13. lexparsy - А т‘ва винце с кой го пиеш беее? Да не ...
22.06.2018 22:53
А т‘ва винце с кой го пиеш беее? Да не те е харесал някой принц такава работлива :-)
Да те разсмея… един приятел все си търсеше идеалната жена, и красива и интелигентна и работлива… и като си намери, се оплаква… А бе трябва ми и по-ячка брат… че да ме носи дома като се напия :-)))

А и тук май те е харесал някой, щом ревнува от приятели... да не трябва да го носиш до училището :-)))
цитирай
14. vesever - Лекси, винцето е много, 10 литра. . . ...
22.06.2018 23:15
Лекси, винцето е много, 10 литра...наближава Джулай Морнинг, мисли дали ти се идва с компанията, планираме да сме на Камен Бряг...естествено, ще взема от винцето, и вкусотийки ще приготвя, отсега казвам какво планирам - вита баница, салатки, а за който яде месо, панирано пиле с корнфлейкс. Надявам се да върви с винцето ; )))
Ала няма да се напиваме, че кой ще ни носи ))
Ячка жена, то и аз съм ячка, ала нямам опит с носене на мъже, носила съм само децата на конче...току-виж се озоря, ако трябва да нося мъже...а и трябва да намеря мен кой да носи, и това е един много субтилен момент ))))

Какво да ти кажа, за носене не знам, ала може би ще се наложи аз да преподам на колегата някои уроци по етикет....
цитирай
15. zax - Един бил много гладен и влязъл в р...
22.06.2018 23:19
Един бил много гладен и влязъл в ресторант. Поръчал си жабешки бутчета. Донесли му жабата и той е вдигнал и почнал да я оглежда. Накрая я целунал и тя станала принцеса. Изумен се отгледал и започнал да целува-целува, защото вече бил много гладен.
:)
цитирай
16. vesever - Заксън, вярно. . . явно има гладни ...
22.06.2018 23:24
Заксън, вярно...явно има гладни хора...в преносен смисъл най-вече...
Ето един поздрав, разкошотийка )))
https://www.youtube.com/watch?v=frtuXA9HUWM
цитирай
17. stih - С възхита!
22.06.2018 23:40
Аз се учудвам на твоите способности и на трудолюбието ти, Весе.
Тези емоции, които изпитваш в труда, са здраве за душата и тялото ти.
Много, много ти се възхищавам и ти желая най-щастливото и ползотворно лято!
Благодаря за чудесната мелодия!
цитирай
18. vesever - Ели, благодаря ти! Знаеш ли, на ...
23.06.2018 00:15
Ели, благодаря ти!
Знаеш ли, на село е така, ако бях в апартамент в града, нямаше да имам толкова много поле за действие...затова и съм щастлива, че имам такива възможности.
Вложила съм много в тази къща, и много още имам да влагам, мотивацията е голяма, а мястото, на което живея, е райско. Отсреща Планината, в подножието Янтра...емоционално зареждащо е всичко наоколо...
Наскоро бях при хора, които всичко си имат и не се налага да правят нищо в материален, битов аспект. Направих някои красоти за тях, в градината им, и те останаха очаровани, и не искаха да ме пуснат )))
И когато ме попитаха, как така умея толкова неща, им казах, че българските жени умеем на практика всичко. Много ми беше драго да представя едно от добрите ни качества, защото наистина българските жени сме много по-трудолюбиви и оправни и умеещи от жените на запад...това впечатление добих на прима виста, от допира си до западния начин на живот и семеен бит.
Искам да те поздравя с един мой клип на любимата ми Янтра, мисля, че ще ти допадне/
https://www.youtube.com/watch?v=UjoeqHWoZFY
цитирай
19. nalia - Готова културистка си, Весе!
23.06.2018 12:23
Продължавай с плочите и всички ще ти завидят на бицепса:)
цитирай
20. vesever - Налага се, Налиа, налага се да за...
23.06.2018 13:13
Налага се, Налиа, налага се да заяквам, и физически, и емоционално, през годините много заякнах. Вече няма кой да се изправи на пътя ми.
Нали знаеш, че женската сила държи света.
Така че, не се тревожи за моите бицепси. Надявам се да имаш поне половината от силата ми.
Предупреждението към Рустам важи и за теб, знаеш, профилактично.
Хайде, чао и умната!
цитирай
21. stela50 - Веси... намирам за чудесни твоите творения...
23.06.2018 19:35
мислено изминах пътя до твоя дом, усетих магията на природата...
Благодаря ти за приятната разходка, за хубавия разказ, за снимките.
Наздраве за теб, мила, с пожелание за щастливо лято !
цитирай
22. vesever - Таня, благодаря ти!Много се ...
24.06.2018 15:29
Таня, благодаря ти!
Много се радвам, че съм предизвикала приятни емоции!
Щастливо лято и на теб, вдъхновено и усмихнато!
цитирай
23. vania23 - Много е красив дома ти, Веси,
24.06.2018 17:03
и съм сигурна, че с нестихващата ти енергия ще става все по-красив :)
Все пак се пази и не се претоварвай... Дано тази година успеем да ти дойдем на строителна инспекция :)
цитирай
24. vesever - Ваничка, пристигайте, лятото е ...
24.06.2018 23:00
Ваничка, пристигайте, лятото е пред нас...а покрай строителния надзор, и някой пикник ще си спретнем край реката....
Наистина много неща се хвърлям да правя вкъщи и съм доволна, ако и да се поизморявам, то е удовлетворително..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044349
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол