Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2020 20:20 - Малките Слънца и Моите Принцеси
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1599 Коментари: 13 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Тук ще ви покажа още пролетни красоти от градинката си. Малките Слънца са жълтурчетата....


image


image


image

И двама безгрижни рахатлии по пладне ...

image



image

А Принцесите са Лалетата ми

image


image


image


image


image


image


image

Красива Пролет на всички Приятели от блога!







Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - И аз обичам да снимам цветята, но предпочитам тези в планината, дивите.
09.04.2020 20:30
Тази пролет - идваща при нас далеч по късно от пролетта в Търновско, засадих още 35 иглики на местото ни.
В постинга ти има и три живи цветя, към тях включвам и пчелата.
Поздравления за опита да търсиш красота навсякъде около теб!
цитирай
2. vesever - Коста, благодаря ти! И аз обичам ...
09.04.2020 21:15
Коста, благодаря ти!
И аз обичам иглики, искам да си засадя и от дивите, които изобилстват в Планиница, но не знам кога ще успея да отида да си взема.
Да растат добре всичките ви цветя на вилата, живи и здрави!
Поздрави!
цитирай
3. анонимен - най-после кислород..благодаря!
09.04.2020 21:42
Здрави да сте!
цитирай
4. zax - Лелеее, зеленинка. Дори се опитвам ...
09.04.2020 22:01
Лелеее, зеленинка. Дори се опитвам да си спомня мирисът на свобода. Късметлийка. ;)
цитирай
5. vesever - най-после кислород. . благодар...
09.04.2020 22:14
анонимен написа:
най-после кислород..благодаря!
Здрави да сте!


Анонимен, и аз благодаря :)
цитирай
6. vesever - Заксън, при мен винаги е така ;))...
09.04.2020 22:17
Заксън, при мен винаги е така ;))
Всяка сутрин като отворя очи, виждасм градинката си и планината...))
А днес със сина карахме колела до съседното село Пушево, на 10 км. от наше село, взех си кактуси оттам - растат диви по полята...
Утре ще ги засадя и ще ги покажа. Хубави зелени сочни кактуси. Обаче съм цялата в бодлички, още ми е трудно да ги отстраня. Много фини бодлички )) Красотата и зеленинката искат жертви ))

Поздрави!
цитирай
7. lexparsy -    Посланията на твоята градинка, ...
10.04.2020 05:13
   Посланията на твоята градинка, са като свеж полъх за всички, затвори ли се карантинно хора ;)
   Като стана дума за иглика, веднага се сетих за моравата, която имат в двора си интелектуалци, и която може да видиш даже и в занемарени къщи, защото се самоподдържа. Състои се освен от трева, но и от детелина и иглика, която на пролет цъфти красиво в различни цветове! Но и от всякакви други саморасли или посадени полезни и красиви растушки, които само трябва да контролираш.
   Хе..., а новобогаташите и мутрите и управниците ни, на подарените им вили си имат само килимчета от райграс, който наемат фирми да им го поддържат, защото не искат да си цапат ръчичките... А като минеш по улицата, два добермана те стряскат зад оградата... ;( Аз пък на пук се спирам, и започвам да им шепна, докато не им потекат лигите от бяс... тогава излиза един тумбак и ми вика - Защо ми лаеш кучетата бе? - А аз мълчаливо взирам равната ливада на главата му, докато и той не започна да лае... :-)))
   Абе приказвам глупости за да те усмихна най-вече, но и с благородната завист, за богатството което имаш, благодариш на Бога, и не споделяш!
   Лекс
цитирай
8. lexparsy -    Уфф, замени "не" с ...
10.04.2020 05:39
   Уфф, замени "не" с "ни" в последното изречение което смартфона ми изопачи:-))
   Добавям само че млечката, глухарчето или както и да е, ( което става и за вино по време на криза), и уж е красиво на пролет, изсмуква всичко от земята, и около него расте само троскот! Решението е хербицид за широколистни... След това детелина и Иглика ще растат, ако в съседните дворове няма глухарчета... ;) И тук вече контекстът добива социално политически аспект :-)))))))
   Лекс
цитирай
9. vesever - Лекси, разсмя ме определено, с д...
10.04.2020 13:02
Лекси, разсмя ме определено, с доберманите и стопанина им.
И аз обичам да си говоря с кучета, но все с улични се сприятелявам. не съм се научила да лая, но мога да се пробвам някой път )))
Градинките са богарство, да. И ако човке не си я сътвори сам, с творчески идеи, удоволствието не е пълно, мисля. Тази сутрин си направих алпинеум, ще го покажа скоро, може би. Подреждах повече от час, докато стане, както ми харесва ))

Детелина имам и зелена, и лилава, много е нежна и красива.
Тепърва ще слагам още цветя, всяка година по малко, докато стане цветна джунгла ))

Поздрави пролетни!
цитирай
10. troia - Веси,
10.04.2020 19:49
много е хубаво при теб. Истинска пролет. Снимката както си полегнала, а котето под теб е много приятна. Голямо сладурче е.:)
Поздрави от хладен Бургас. Чак днес се позатопли, но за малко.
Прегръдка!:)
цитирай
11. vesever - Кати, благодаря ти!Явно при нас ...
10.04.2020 20:11
Кати, благодаря ти!
Явно при нас пролетта идва най-рано, и топлото време...
Но пък, лятото предстои, всички ще му се радваме и наслаждаваме...
Котаците ми са уникални, нали. Винаги са край мен, дори докато работя из градината. Този симпатягам Кънчо, онзи ден се беше качил на раменете ми, докато плевях цветята. Легна си кротко и си мърка....жалко, че нямаше как да го снимам ))

Прегръдка и от мен, и много скоро да се стопли при вас!
цитирай
12. katan - Веси, Веси!
11.04.2020 13:47
Когато видях за пръв път постинга с малките слънчица най-напред се зачудих кога са се появили?!
После злязох по балконите, но не видях ни едно слънчице!
Имаше мноооого около блока и съседните. Сега няма нищо. Всичко е застроено.
Щастливка си, че можеш да имаш и слънчица и принцески. Пък и Кънчо е с теб:).
Аз не съм излизала от втори март!!!!!!!!
Ако нямаше корони може би щях да зърна някъде и аз нещо прекрасно.
Благодаря ту!
цитирай
13. vesever - Кате, благодаря ти! при мен явно ...
12.04.2020 10:27
Кате, благодаря ти!
при мен явно всичко цъфти по-,рано...
А и на село е различно...чисто и свежо...
Няма корона, само природа...
Дано скоро премине ситуацията и всички да могат да се радват на красотите...
Прегръдка от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045159
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол