Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2022 18:02 - Измамата "твоят глас е важен".
Автор: yuriylenev Категория: Други   
Прочетен: 4990 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 05.10.2022 12:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Измамата "твоят глас е важен". 

За кой, кое, какво и кога е важен моят глас?

Всички шундолици и политкурволици все това ми кудкудякате ката ден преди изборите, но не ми казвате защо е важен моят глас за всичките Вас от породата политпедерас‘.

Защо моят глас не важен, когато папате и лапате от кацата с медеца , като гладна бабаб Меца?

Защо не ми казвате колко е важен моят глас, когато си гласувате сами огромните заплати, докато всички вие дружно и задружно народа клатите?

 Никога не е бил важен моят глас за "държавата".

Никога и за нищо.

За "държавата" съм бил винаги работно биологическо устройство, което да бачка от сутрин до мрак докато издъхне, и бездънна касичка с кинти , която да си плаща данъците си на "държавата" (редовно и задължително, ако ли не, на вратата ми ще почука веднага частният съдебен изпълнител), които кинти не и ги дължа на държавата по рождение и по право на живот, а и самата "държава" не ги заслужава, защото нищо не ми е дала насреща срещу моят живот, труд и данъци., но ми ги събират.

Данък здраве, данък вода, данък лайна, данък храна, данък въздух, данък за учене, данък за придвижване, данък за службашите чантаджии за да се пенсионират за моя сметка, данък ей така за техен кеф – ДДС се нарича...  

Нищо не ми е дала „държавата“

Нищооо!

За всичко в живота си съм работил 44 години – от 20 до 64 години (преди казармата не ги броя даже), и съм си го платил с моите си пари от моят си труд. Нито ме е родила "държавата", нито ме е създала.

Родилите ми са ме създали, родили,  и са ме отгледали като човек, като са плащали с техният си труд за да бъда отгледан до пълнолетие, и за да мога с моят си труд да продължа да отглеждам своите си деца , а те пък своите си деца...

Само ме е използвала безмилостно "държавата".

И ако все пак до 1989 година "държавата" все пак имаше някакви , макар и символични задължения към мен, и ги спазваше що-годе, то след 1989 година "държавата" и до днес ми е най-големият житейски личен враг.

Нямам и не съм имал никога в живота си до днес за моите 65 лета, толкова голям чуждестранен враг, какъвто враг ми е "държавата"в която (не)живея, и в която днес все още (не)живея...

Никакъв мой глас не е важен за тази (не)държава, за всички Вас шундолици от породата политпедерс‘и тя и Вие не сте важни за мен.

Родината е нещо съвсем друго за мен, и тя няма, и няма как да има нищо общо с "държавата", в която (не)живея.

Държавата и моят глас не са важни за Вас политполитици, жадни за власт.

Родината ми е важна!

03-10-2022

#ЮрийЛенев

image

image




Гласувай:
4


Вълнообразно


1. morskipesni - Нашата държава е морално ограбена,
03.10.2022 21:27
изтрива се всичко национално, благородно, родно, мило, българско. Това става пред очите ни с изумителни (унищожителни) темпове. Бъркат дори в мислите на хората, вменяват им вина, че не приемат "атлантическите ценности"- овчедушие, слепота пред явното уродство на политици, НПО-активисти (соросоиди, глобалисти), педерасти, системно защитавани престъпници, насилници, "бизнесмени" -гангстери.
"Гласът"- те го крадат като всичко останало- лесна придобивка, готова за чужда (зло)употреба. Ограбен, опозорен живот- безсмислен глас! Така е в ПРЕСТЪПНАТА, глобалистка, ежедневно продавана на безценица държава. Да, на безценица- но комисионните от тия далавери никак не са пренебрежителни! Отгледаха ни нашите родители- направиха ни личности-сега отново сме роби на ЕС и НАТО, по-презрени от най-презрените. Държавата ние безгласна буква в "евроатлантическия" Алфабет, с неговия перверзен НОВГОВОР. Какво значат моят и твоят глас, в абсурдната какофония? Готови ли сме да презрем чуждото и отвратителното, да надигнем глави, да бъдем отново НАЦИЯ?
цитирай
2. yuriylenev - morskipesni - Нашата държава е морално ограбена,
24.10.2022 19:01
Трябва да излизаме на жълтите павета преди средата на м.Декември...
Иначе ГЕРб, ДПС, БСП и БВ са се договорили за съставяне на правителство!
И няма да има смена следващите 4 години!
Чакат ни големи беди тогава...
Съгласен съм с твоето мнение изцяло!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuriylenev
Категория: Други
Прочетен: 274055
Постинги: 160
Коментари: 150
Гласове: 305
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930