Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2021 22:13 - Добрият вампир
Автор: troia Категория: Хоби   
Прочетен: 3614 Коментари: 4 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image




Беше полунощ. Любимото му време.  Умираше от глад и тъкмо смяташе да излети през прозореца за по-набързо, когато на вратата се звънна. На лицето му се изписа изненада. За първи път от трийсет години чуваше този пищящ звук. Отвори със скоростта на вятъра, а пред прага стоеше съседката от отсрещната къща.

-          Трябва да поговорим. Ще бъда кратка. – каза тя и влезе без покана.

Като я видя  за миг апетитът му изчезна. Не обичаше жените, особено прецъфтели и  мрънкащи лелки. Тази вонеше  на някаква манджа с лук. Трудно прикри гримасата си.

-          Знам какъв си. Искам  да ме превърнеш във вампир. Имам семейни проблеми, но ти ще ми помогнеш. Изглеждаш ми добродушен. – започна направо.

Явно не беше по увъртанията. Той не се учуди, че се е досетила. Знаеше, че е най-голямата клюкарка в квартала. Побърза да я отреже:

-          Не мога. Аз съм гей.

-          Е и? Мен това не ме засяга.  – отвърна му троснато тя.

-          Не хапя жени, а само мъже. Не харесвам кръвта ви и всичко останало.  – продължи той намусен. Чувството му за глад се завръщаше, а раздразнението също.

Тя се замисли. Можеше да се закълне, че чуваше как мозъка й скрибуца от усилие.

-          Някакви предпочитания към мъжете като външен вид, възраст , интетелект  имаш ли?

-          Обичам  пияниците. Тяхната кръв ухае прекрасно. За съжаление трудно ги откривам. С този локдаун вече всички се наливат в къщи.

Тя се подсмихна лукаво, отвори вратата и си тръгна.

Той въздъхна облекчено. Жените наистина бяха изнервящи, а клюкарките най-много. Не се притесняваше, че ще се раздрънка. Щяха да я сметнат за луда.

На другия ден рано сутринта звънеца му отново пропищя на умряло. Зарече се да го счупи.

Всичко се повтори с тази разлика, че съседката не беше сама.

-          Това е съпругът ми. Той е най-големият  лентяй и пияница в квартала. Много ще си допаднете.

Пълният  мъж  до нея я изгледа обидено. Явно представянето не му хареса, но по мътния поглед и липсата на равновесие си личеше, че не е лъжа.

-          Страхотно! Точно от такъв приятел имам нужда. Заповядай, бъди мой гост! – ухили се мило вампирът. По навик се облиза.

Жената се подсмихна доволна.

-          Може да не ми го връщаш. Няма да ми липсва. – прошепна намигайки заговорнически.

Вампирът се почувства леко използван, но мисълта да има кръвен роб го направи разговорлив.

-          А защо  не се разведете?

-           Ти, луд ли си? Какво ще си помислят хората? По-добре да съм вдовица.  – възмути се тя.

И  си тръгна леко раздразнена. 

След известно време желанието й се сбъдна. Вампирът наистина беше добър.

 





 

 




Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - :))))))))))))))))))))))))))...
18.04.2021 23:13
:))))))))))))))))))))))))))
Опаааааааа! И у дома ли вече няма да си имаме доверие?!?
Вече ще се пие на прибежки и със специални аксесоари - душ със светена вода, огърлица от чесън, сребърен кръст и охрана за жената... Да не ходи по комшиите!;):)))))))
цитирай
2. kvg55 - troia,
18.04.2021 23:52
Ха-ха-ха!
Наистина, не всички вампири са лоши.
Все пак би трябвало да поиска възнаграждение за добре свършената работа.
цитирай
3. troia - Здравей, Тонсън!
19.04.2021 19:37
Пази Боже от добри вампири!:))))
Абе човек колкото и да пие винаги трябва да държи под око жената, че и съседите.:))
Поздрави!
цитирай
4. troia - Здравей, kvg55!
19.04.2021 19:39
Ама моят вампир е най-добър от добрите, защото не е материалист. Ето дори пари не иска. От добро сърце помага.:)))
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: troia
Категория: Тя и той
Прочетен: 1013880
Постинги: 753
Коментари: 8670
Гласове: 27762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031