Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2023 18:37 - Каспър и Кари- Сън
Автор: emocionalnost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3294 Коментари: 0 Гласове:
13

Последна промяна: 28.05.2023 19:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    - Така и не ми каза, какво се случи в съня ти, когато се появи неволен свидетел в сюблимния момент?

   Лицето на Кари светна изведнъж. Една блажена усмивка се разля и очите и се присвиха лукаво. Щеше и се в този момент да го подразни, но не беше в нейн стил.      

   - Всичко ли искаш да ти кажа? Сънят беше наситен с еротика...     

   - До най- малката подробност. - В гласа му се усети възбудена нотка.    

   - Каспър, любов моя, ако ти споделя всичко, ти ще поискаш да го превърнеш в реалност, а не бива. - Чу въздишката му и сърцето и се сви.- Добре де... Беше прекрасно! Винаги с теб е било. Срещнахме се случайно на улицата. Ти ме хвана за ръката и продължихме заедно. В един момент се спряхме. Ти се облегна на някаква кола, но не мисля, че беше твоята. Придърпа ме към себе си и ме целуна. После сложи ръката ми върху твоята гордост и... - Очите му се разшириха. Пулсът ускори ритъм, а въображението изпревари следващите действия.    

   - И после?     

   - Чухме гласа на приближаващ се познат и ... Аз се изплаших. На теб обаче изобщо не ти пукаше. Каза му две - три изречения и се върна при мен. Вдигна тениската ми и ме целуна на кръста. Още се чудя, защо пък там. Но нали е сън, всичко е възможно.- Тя замълча и той я прегърна.    

   - Права си... Искам го... Този и всички останали сънища, в които те правя щастлива.    

   - Каспър, ти си най- хубавото нещо в моя живот! Ти си единственият докоснал сърцето ми.- Пръстите му се разходиха по рамото и и сетивата и доловиха невидимата тръпка. - Помниш ли? Аз искам само невидимата част от живота ти, онази, в която властва любовта...    

   - Помня... Точно преди три месеца ми го каза.- Настръхна от спомена, от сцената, от тирадата, от драмата продължила през целия него ден.- Не си ми простила...    

   - Напротив. Така е трябвало да се случи. Не го мисли! Минало е. Сега сме тук, заедно, това е най- важното! Единствено времето е безценно! То никога не се повтаря.    

   Каспър не отговори. Не беше си тръгнал от спомена. Колко пъти след това, си представяше по друг начин развоя на събитията. И колко искаше да върне времето. Погледна профила и и в душата му се роди молитва. Никога повече да не е причина за болката и сълзите и.

28.05.23г.



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emocionalnost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1040283
Постинги: 618
Коментари: 905
Гласове: 25805
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол