Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2023 18:43 - Каспър и Кари- Половинки
Автор: emocionalnost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
14

Последна промяна: 12.06.2023 18:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   - Каспър, любов моя, аз нали ти казах, да не ми ръмжиш? Разбирам, че не искаш да имаш нищо общо с мен, но не това е начинът! Трябва да спреш да ме гледаш... Да мислиш за мен, да ме желаеш... Защото те усещам, особено през нощта и се въртя, като живо чеверме на скара. И ми е едно такова разнежено, копнежно. До мозъка на костите си долавям тръпката. Неописуемо е! Прекрасно е! Ти си прекрасен! И хич не ми мълчи! Искам си сънищата! Всичките! Фантастично е! Да съм в ръцете ти, да ме галиш и целуваш, да си играеш с косата ми... Не мога... Не искам без теб! Без теб всичко губи смисъл и светлината угасва. Без предизвестие, изведнъж. В момента, в който осъзная, че те няма. Каспър... Знам, че е нелогично, неприемливо, нереалистично... Обаче... Обясни го на прост български език на сърцето, да не пази спомените с теб, на сетивата, да не реагират влюбено на твоята поява, на съзнанието, да не те допуска в съня ми. И ако те позволят, ще те забравя, ще спра да живея в паралелния свят на нашата любов.    

    - Кари, не ръмжа! Но като те видя и аз не мога да контролирам емоциите си. Много проблеми ми се струпаха на главата. Едва успявам да балансирам. Искам всичко да е наред, но все някой остава ощетен. И изкарват мен виновен. Не си мисли, че аз спя спокойно нощем. Е, не броя овце и кози, докато се успокоя, но наистина мисля за теб. За твоето влияние върху околните. И да... Ревнувам. От всеки жест и усмивка, отправени към теб. Даже от въздуха, но това си е мой проблем.    

    - Каспър, искам само да си щастлив! И желанието ми е чисто егоистично. Когато ти си добре, аз светя, искам да целуна и прегърна целия свят, за да усетят магията. А  когато ти си притеснен и тъжен, аз плача. Сълзите се стичат, и докато разбера, че на теб не ти е хубаво, лицето ми вече е мокро.  

   - Наистина ли? Като част от себе си ме усещаш?  

   - Да, любов моя, като две половинки на пулсиращо цяло.  

08.06.23г.

     




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emocionalnost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1029631
Постинги: 616
Коментари: 905
Гласове: 25562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол