Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2300725
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43136
Постинг
25.07.2023 10:07 - ЗАМЪКЪТ "ВЛЮБЕН ВЪВ ВЯТЪРА"
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 697 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Замъкът „Влюбен във вятъра” е осъществена детска мечта на Георги Костадинов Тумпалов (1956), който е архитект, проектант и строител от самото начало, когато през далечната 1996 начертава с лопата на земята голям кръст и върху него с денонощен труд на цялото семейство, работници от близкото село Равадиново и с Божията помощ изгражда камък по камък величествен замък - сбъдната приказка, създадена с много любов! "Странник съм аз от далечна земя и по пътя те носих в сърцето си. Пазих те скрито в моята душа, както майката пази детето си. Носих те дълго, моя мечта, и изграждах те камък по камък. Виждам те вече пред мен си сега ВЛЮБЕН във ВЯТЪРА ПРИКАЗЕН ЗАМЪК! Георги Тумпалов

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
6



1. katan - Красиво е.
25.07.2023 17:30
Аз лично съм с ОМ.
Иначе всяка година се подобрява нещо.
Започва да заприличва на старинен замък.
цитирай
2. ckarlet - 1. Кatan - Красиво е.
26.07.2023 08:42
katan написа:
Аз лично съм с ОМ.
Иначе всяка година се подобрява нещо.
Започва да заприличва на старинен замък.


Здравей, Кати! Първият път го посетихме с децата, които още бяха доста малки и ми се искаха да попаднат в една приказка... Вече за четвърти или пети път ходя до там и обикновено е заради някоя приятелка или деца на близки, но трябва да призная, че е доста поддържан и цветята са в изобилие, което най-много ми харесва. Фактът, че се разраства и наистина е като замък от миналото е впечатляващо... Винаги и с голямо уважение си говорим за собственика, който от дете е мечтаел да го построи и вече е факт. Това трябва да ни напомня винаги, че трябва да мечтаем и да се борим за постигането на мечтите си! Благодаря ти, Кати!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930